Twitter

Så...vem twittrar? Jag gör! Och jag tycker det är super kul. Så det är absolut något som alla borde testa. Det kanske inte faller i smak för alla, men jag är såld. Har även lagt till en lite ruta här på min blogg så alla kan följa vcad jag twittrar om. O´ch ni som läser det häår och undrar vad Twitter är, då ska jag förklara det för er. Det är en hemsida som man helt enkelt skriver vad man gör. Kort och gott. Sen så får andra kommentera på det. Sen så kan man lägga till människor som man vill följa. Tillexempel Barack Obama. Så varje gång han skriver vad han gör, då syns det på min sida. Och efter det kan jag välja att kommentera på det. Väldigt enkelt och väldigt roligt. Har lagt till massa personer nu. :D

Ifall du också väljer att skaffa dig en twitter så är det bara att gå in här. Och sen efter ni har gjort det. Så skriv en kommentar till mig vad ni heter. Så kan jag lägga till dig. Skulle väl vara trevligt. Annars är det bara att följa twittrandet här i min vänstra kolumn.

Nä nu ska jag sova. Ett sista twitter och sen in i drömlandet. Goood Natt!

Var samlade

Kommentera inlägget här (skriv namn annars publiceras ej inlägget):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0