Torsdag


Jag och Elin <3

Hallå gott folk. Nu sitter jag hemma hos Simon och väntar på att min kusin Elin ska plocka upp mig. Vi ska ut och SHOPPA! Hell yeah. Sen så ska vi väl hem till henne och Danne skulle jag tro. Blir nog awsome!

Igår så gick jag och Simon på middag och bio. Känns lite kul att bli bortskämd. Dagen innan (tisdags) så åt vi ju kina mat och hyrde film. Men igår blev det pizza och The Hangover. Fy fan va vi skrattade. Jag har nog aldrig skrattat mig igenom en hel film. Den var så sjukt klockren. Så ifall ni inte har sett den än så skynda er till biografen. Helt klart värt pengarnar.

Btw. Ett litet tips till de som kommenterar på min blogg. Skriv erat namn så jag vet vem det är jag svarar till. Så svar till "Anonym": Jag stannar i luleå till imorgon bitti, sen så åker jag till piteå och där stannar jag till på tisdag. :D Ser så fram emot att träffa Edwin, Madde och Dennis imorgon. Ska bli så kul.

Men vi hörs senare gott folk. Ha en bra dag!

Var samlade
Postat av: Dennis

Och vi ser fram emot att ta del av dig och din kropp!

2009-06-19 @ 01:28:57
Postat av: Narre

Köpte du något? Glad middsommar föresten:)

2009-06-19 @ 18:39:11

Kommentera inlägget här (skriv namn annars publiceras ej inlägget):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0