Sunday

Usch vad jag har slappat idag. Vädret har heller inte hjälp mig i mitt quest att komma ur sängen. Har fan inte gjort något idag förutom att ligga och se på The Hills, Gossip Girl och 90210. Ytterst givande. Åt sushi precis till middag. Åh vad jag älskar sushi. Mums-filli-babba. Och vad ska jag göra nu`? Fortsätta att se på tv förstår du. Börjar en ny serie på femman som jag tänkte ge en chans. Kanske är något bra.

Måste dock sätta på några fler tvättmaskiner. Börjar jobba kl två imorgon så då kommer jag inte hinna tvätta. Så tvätta idag så jag kan ha med mig alla favoritplaggen till Luleå och Piteå. Ska bli så kul att träffa alla vänner och släktingar. Mys mys mys.

Nä men nu ska jag inte sitta här något mer. Jag kommer antagligen skriva lite mer senare. :D Kyss!

Senaste gången jag var i Piteå.
Senaste gången jag var i Piteå. Fjortis Dot Com. haha.

Var samlade

Kommentera inlägget här (skriv namn annars publiceras ej inlägget):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0