Söndag

Tekniskt sätt är det inte söndag längre, utan måndag. Men vem räknar. Ursäkta att jag inte har skrivit men jag har helt enkelt inte haft tid, eller möjlighet. Har varit som bortlåst från all internet uppkoppling eftersom pappas alla grannar har spärrar. Usch usch usch. Så just nu sitter jag på pappas oldschool dator som låter som..tja en elefant kanske man kan säga.

Men hur som helst så har det varit en väldigt trevlig midsommar helg med den typiska fyllan, tjaffset och goda maten. På fredagen så var vi förs hos min far. Vi är då jag, Edwin och Isabell. Hos pappa åt vi god mat och börja redan dricka vid klockan 16. Därefter gick vi till Anna för massa kramar från gamla vänner och bekanta. T.o.m endel som jag har känt sen det att jag var åtta år. Väldigt liten. Det var väldigt kul och det kommer att finnas väldigt roliga bilder som ni kan ta del av. Dock bjuder jag endast på en just nu. Men hela kvällen slutade med att jag edwin och isabell satt på grannens gård, grannen till min far då, och grilla marsmellows (stavning?) och drack lite mer! :D La oss sisådär klockan 04.

Lördagen så vakna jag rätt så tidigt med tanke på hur sent jag la mig. Så jag skutta upp och åt frukost. Inte alls bakis. Jävlades lite med Edwin och Isabell. Sen så vid halv ett så var vi på Pite havsbad och simmade omkring. Väldigt skönt och avslappnat. Det tyckte jag väldigt mycket om. hela lördagen blev avslappnad helt enkelt. vi drack bara lite på kvällen och sen så la vi oss hyffsat tidigt.

Sen så idag då. Edwin och Isabell åkte rätt så tidigt eftersom de ska jobba imorgon. Så jag var helt solo hela dagen. Låg bara och sov och tog det lugnt. En lyckad söndag helt enkelt. Sen så vid 20.30 så mötte jag upp Dennis. Så vi gick till Madde, sen kom Moa. Då bestämde vi oss för att ha en Sex and the city kväll. Så vi hoppade in i bilen, åkte ner till coop. Där införskaffades kladdkaka, choklad, glass, chips och dipp. Allt som behövs för en lyckad kväll. Så just nu sitter jag här som en väldigt mätt person. Kom hem runt klockan 23.

Så jag ska faktiskt så gå och lägga mig nu eftersom jag hade tänkt vakna lite tidigare än andra dagar. Imorgon ska jag fönstershoppa/shoppa med Moa och sen äta middag med min moster Lena.

Tänkte avsluta detta inlägg med vad jag har lärt mig i helgen.
1. Min allergimedicin fungerar inte när jag har alkhol i kroppen.
2. Drick aldrig dricka från människor som man har en konstig feeling för.
3. Jag tänker aldrig säga nej till trevliga människor ifall det finns plats på en fest.

Sådär då. Då får jag tacka för mig för den här gången. God natt gott folk <3

Var samlade
Postat av: Anonym

Haha, hade hur trevligt som helst i Piteå. Men vad kan man annat ha en det när du är med en? Bra lärdomar. Det där med allergin vet jag inte men så som jag har sett på dig så stämmer det :P Den där förbannade strå rommen 80% har man lärt sig dricka rätt förut men han var lite mysko han som bjöd på det! Sen tråkmånsarna på festen ville man ju bara dra en öl i pannbenet på.

2009-06-22 @ 22:16:31
Postat av: Quuune!

Det va jag som kommentera :P

2009-06-22 @ 22:17:09

Kommentera inlägget här (skriv namn annars publiceras ej inlägget):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0