Sömnlös i Täljö

Jag hatar när jag ska sova. För jag somnar först när jag somnar av utmattning. Annars så har jag jätte svårt att somna. Och det så sjukt dåligt att det är så. Är rädd att jag måste börja ta Valerina igen. Det är inget kul att hela tiden måste komma ihåg att ta dom tablettern, och om man glömmer dom hemma så är man screwed ifall man sover hos en kompis som inte har dom. Det blir så mycket att förlita sig på något som inte är bra för en.

Det är nästan som kärlek. Jag förlitar mig på något som inte är bra för mig. Jesper. Jag vet inte varför jag är så eller hur jag har blivit så. Jag gjorde slut med honom i november förra året. Och även ifall det har gått en sådan lång tid och även ifall vi knappt pratar med varandra så kan jag inte släppa det helt. Det förhållandet var något helt annat för mig än vad det var för honom. Och även nu ifall jag har dejtat en kille nu i ett antal månader, så kan jag inte sluta tänka på what if? Tänk om jag börjar studera i Umeå. Kommer det bli han och jag igen? Vill jag det? Jag kan nästan till 100% säga att jag inte vill det. Men samtidigt, det kommer inte stoppa mig heller ifall jag bestämmer mig för att strunta i sunt förnuft. Sen när tillhörde kärlek och sunt förnuft samma kategori? Inte i  min värld.

Jag hoppas bara på att jag är lite över sentimental nu på små timmarna. Jag tror jag ska lägga mig bak. Sätta på en film och titta på den till det är att jag deckar. Det låter som en plan. En alldeles ypperlig plan. Först måste jag iofs gå in på SL.SE för att se när jag måste åka för att vara på jobbet imorgon. Gud så vuxen jag är. Tack och lov att jag endast jobbar kvällar, för då är jag vaken hela natten. Som jag vill göra. Jag jobbar dock inte dubbla skift imorgon som jag har gjort de senaste två dagarna. Utan jag kör bara ett. Ta det lite lugnt. Sen så är det helg för mig. Och sen tar jag dubbla skift igen på måndag. Sen på tisdag åker jag upp till Luleå och Piteå. Ser så fram emot lite avkoppling på annan ort. Hoppas bara min nya bikini topp hinner komma innan jag åker. Vill ha den när jag trippar omkring. Även ifall jag har sladdrig kropp så orkar jag faktiskt inte bry mig. Ifall du inte tycker om mig pga min otränade kropp, så tycker jag inte om dig för din dåliga personlighet. Kort och gott. Undra hur mycket jag väger egentligen? Ahh...skräck vägning på G.

Vi hörs senare idag. Kyss!

Var samlade

Kommentera inlägget här (skriv namn annars publiceras ej inlägget):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0