Onsdag

Usch jag mår som jag förtjänar. Vi drack lite efter jobbet då, hemma hos Helene som jag nämde tidigare om. Och det blev lite sent. Sen så blev det att kliva upp tidigt eftersom Helene skulle till tandläkaren. Ja just det, jag sov där. Så samtidigt som hon var hos tandis så satt jag på Espresso house och hävde i mig vatten, chai och cream cheese bagle. Efter det så åkte vi in till Åhlens och träffa på Peter som hade glömt sitt SL-kort hos Helene. Så där gick vi omkring ett bra tag och försökte hjälpa Peter att hitta en studentpresent till hans flickväns lillebror. Hittade dock inget. Fast jag övertalade Helene att köpa Alkemisten. En så underbar bok. Måste nästan blogg om den längre fram. Sen efter det så mötte jag upp mamma också lunchade vi tillsammans, blev lite yakitori och sushi. Mums. Och nu sitter jag på jobbet. Började jobba 14.30 och ska jobba till 21. Kul jul liksom. Men stor lön. Tänk på det. Tänk på pengarna!

money money money MONEY (för att citera the headhunters)

Var samlade

Kommentera inlägget här (skriv namn annars publiceras ej inlägget):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0