Mitt i natten igen

Nu sitter jag här återigen. Är dock inte lika full nu som igår. Har varit borta hela dagen med min mor och hennes kusin. Hämtade upp Pia(kusinen) och hennes man på Arlanda, Sen så åkte vi till Barkaby. Shopping shopping på högnivå. Dock är jag hur fattig som helst. Så jag köpte endast en skiva för 80kr. Helt okej. Därefter så åkte vi hem. Lite powernap, eftersom jag inte fick mycket sömn inatt. Sen var det bara att fixa sig igen. Ut till staden för fin fin middag. Vi var i Zinken på Porto Fino. En as bra italiensk restaurang. Hur underbar mat som helst. Efter det att vi hade ätit oss halvt medvetslösa så åkte vi till Mariatorget och tog några öl på någon pub. Sen så åkte jag hem. Lämna gamlingarna. Var för trött. Men dom har dock kommit hem nu och spelar The Who på högsta volymen. Vem är det som är 50 här igentligen? Ojoj nä nu ska jag sova och imorgon så ska vi hämta vovve. Bebisvovven. :) Haha. Aja. Godnatt alla!

Var samlade

Kommentera inlägget här (skriv namn annars publiceras ej inlägget):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0