Michael Jackson

Jag blev helt chockad när jag fick höra vad som hade hänt. Aldrig trodde jag att Michael skulle dö. Precis som många har sagt på TV nu, så känns det som att han var odödlig. Så det är väldigt svårt att ta in att han är död. Det går inte. han har alltid funnits där. Iaf genom hela mitt liv. En av mina första skivor var av honom. Jag har stått och dansat och sjungit med till hans låtar ett antal gånger. Det är så sorligt. Undra vad som hände?

Han hann inte ge sitt farväl i sin sista turne. Hemskt. skulle kanske känts lite lättare att ta hans död ifall man visste att han fick stå en sista gång på scenen. Kanske.

Här kommer en av min favorit låt och video av Michael. Kommer köra MJ maraton hela veckan.


Var samlade

Kommentera inlägget här (skriv namn annars publiceras ej inlägget):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0