Lulandia

Hallå folket. Nu sitter jag hemma hos Simon i Luleå. Kom hit igår. Så igår så var vi ute och åt. väldigt gott. Sen så hyrde vi tre filmer, köpte ben & jerrys och åkte hem till honom och myste. Så här ska jag vara tills imorgon ialla fall. Sen så åker jag till Piteå. Ska bli kul att träffa alla vännerna.

Jag älskar trådlöst internet. Just nu så surfar jag på någon grannes internet. Helt underbart! Hoppas ingen märker bara :D Fast ifall man inte har ett skyddat nätverk så får man nästan skylla sig själv.

Jag har absolut inget att göra. Det är en timme kvar tills att Simon kommer hem från jobbet. Vad ska jag göra? Kanske duscha och göra mig fin. Det låter som en plan tycker jag.

Aja vi hörs säkert senare. Jag har inget bättre för mig så :P LOVE YAH ALL!

Var samlade
Postat av: Anonym

Hur länge ska du va i Piteå? :D

2009-06-17 @ 22:15:00

Kommentera inlägget här (skriv namn annars publiceras ej inlägget):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0