Frydag

 Ny dag och nya äventyr. Och Ja jag vet att det stavas Fredag. :D

Vad som ska göras idag:

  • Åka in till SJ för att se hur vi ska boka utresan från Sverige till Danmark när vi ska tågluffa.
  • Få tag på syster
  • Städa rummet. (Inte så stökigt, men dammsuga lite)
  • Städa toaletten och badrummet.
  • Ringa mina chefer om att jobbar dubbla skift på måndag.

Det var väl det! Annars så ska jag väl bara soft. Kolla ifall någon kanske vill gå på bio med mig. Skulle vara trevligt. Annars ska jag upp väldigt tidigt imorgon. Ska hämta Pia och Tomas på flygplatsen, mammas kusiner. Sen så ska vi till Barkaby och shoppa lite. Sen ska vi hem och fixa oss för att sedan åka in till staden och gå på den coola (dyra!) restaurangen Porto Fino. Kommer nog bli kul. Massa drickande. Kommer bli as kul.

Men nu ska jag gå och sparka på Birger för han ska skjutsa mig till el busso. Men vi skrivs senare. Kyss!


Var samlade

Kommentera inlägget här (skriv namn annars publiceras ej inlägget):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0