TÅGLUFFNING

Idag lämnar jag landet. Fem i tio ikväll avgår tåget mot Danmark. Så en månad kommer jag vara bort. Tågluffa ftw! Jag får se hur ofkta jag kommer ha tillgång till en datorn. Men det kommer inte vara prio ett som ni säkert förstår. Just nu ligger jag och Edwin och slappar hemma hos mig. Ska ta det lugnt hela dagen eftersom vi har en månads festande inför oss.

Så alla mina vänner. Ring inte. Smsa ifall ni vill något. Och ifall ni vill ha vykort så skicka er adress här med en kommentar. Jag älskar att skriva vykort :) Nä nu ska vi åka till Malin. Kyss!

Var samlade
Postat av: aniela

åh jag vill ha vykort:D älskar vykort, kommer saknar dig baby<3<3



Aniela Olander

Mellanbergsvägen 33

13545 Tyresö

Stockholm, Sverige

2009-07-03 @ 16:02:14
URL: http://poodett.blogspot.com
Postat av: Jossan

Skicka kort till mig meeeed!!

ey yo! när är ni i Tyskland? jag åker dit den 10 juli!



Puss puss från en vacker guzz

2009-07-06 @ 01:18:41

Kommentera inlägget här (skriv namn annars publiceras ej inlägget):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0