Tågluffningen har kommit till ett slut!

Hallå folket. Igår kl 20.30 kom jag hem igen. Så idag är jag hur trött som helst. Helt slut. Det var tänkt att jag skulle följa med till "Saltkråkan", men när jag vaknade så förklarade jag lugnt till alla att jag kommer vara en B.I.T.C.H idag. Så ingen vill nog umgås med mig. Förutom en fellow one, Malin!

Men jag har faktiskt mitt bloggande planerat dessa kommande dagar. Jag kommer helt enkelt sakta och säkert blogga om mitt tågluffande. Skriva om länderna, folket och äventyren. Så ni som är intresserad av resor kommer nog uppskatta denna blogg rätt så mycket.

Men först ska jag sova några timmar till. Jag återkommer senare idag. Kyss!

Var samlade

Kommentera inlägget här (skriv namn annars publiceras ej inlägget):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0