Gårdagen

Igår så stack jag ut med massa vänner till Fiskartorpet, som jag nämnde i tidigare inlägg. Hur kul som helst. Vi blev rätt så många också. Det var jag, Malin, Kir, Christian, Andre, Linus, Jonas, Sager, Kristoffer, Timo, Titti, Petter, Johan och två andra tjejer och en kille som jag har glömt namnen på, dock väldigt trevliga.

Vi satt och drack, skojjade och lyssnade på gamla goda låtar. Michael Jackson var såklart favoriten under kvällen. Hehe. Det hela var en extremt trevlig kväll. Och jag kan knappt vänta tills nästa gång vi alla ses. Får se till att dra ihop något hemma hos mig.



Men ikväll så ska jag och Malin på bio ialla fall. Ska se på Harry Potter. Behöver göra något så jag inte tänker på att min mamma är sjuk. Dock är det inget som jag kommer skriva om här, de som är mina vänner och familj kommer få veta. Inget jag kommer dela med mig till hela världen helt enkelt. Så jag behöver en kväll att inte tänka på det. Men jag kommer återkomma senare och skriva om vart jag åkte efter Köpenhamn.

Så vi hörs senare. Peace!

Var samlade

Kommentera inlägget här (skriv namn annars publiceras ej inlägget):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0