Fredag

Gud så länge jag sov. inte bra. Jag som har massor av saker planerat att göra. Jag ska ialla fall in till staden. Måste köpa en födelsedagspresent till en kär vän som har fyllt år. Sen ska jag köpa nästa bok i den serien jag läser. Sen så ska jag förby synoptic för att kolla in två par glasögon. Det är något som jag verkligen behöver. Jag är så less på att alltid ha på mig mina linser. Så det ska skaffas nytt. Sen ska jag gå förbi min frissa för att se ifall hon har tid att klippa mig, hoppas det. Oh shit måste förbi apoteket också. Usch nu måste jag sätta fart. Inte har jag tid att slappa. Vi hörs senare folket!


PEACE! <3


Var samlade
Postat av: Emma

Grym design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-05-07 @ 18:00:44
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här (skriv namn annars publiceras ej inlägget):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0